Ruilen & retourneren

Algemeen

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen. Van ons mag je tenslotte wat verwachten.

Bedenktermijn

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Uiteraard wel graag in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het product dus gerust zoals je in winkel zou doen.

Bevalt je aankoop toch niet helemaal, maar heb je het product al in gebruik genomen? Voor al je aankopen geldt de 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking krijg je van ons dan ook een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Retour aanvragen

Vul bij “Contact” je gegevens in en het probleem. Wij nemen dan dezelfde dag contact met je op. Gaat dit allemaal te langzaam dan kan je ons ook via de klantenservice  bereiken.

Betalen

Betalingsmethoden

Tsja, betalen moet ook gebeuren. Dat kan bij ons op maar liefst vijf manieren: iDEAL, CreditCard (achteraf betalen), PayPal, Rembours betalen, Vooruit betalen

iDEAL

Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
– Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
– Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
– Op werkdagen voor 23.59 uur met iDEAL besteld? Afhankelijk van het artikel snel in huis!
– Betalen met iDEAL is bij Urbanlabel altijd volledig gratis

CreditCard

Bij Urbanlabel zijn creditcards van o.a. MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders meer dan welkom. Je mag ons op onze groene ogen geloven dat betaling hiermee veilig verloopt. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast.
– Betalen met creditcard is bij Urbanlabel altijd volledig gratis.
– Op werkdagen voor 23.59 uur met creditcard besteld? Afhankelijk van het artikel snel in huis!

PayPal

Bij Urbanlabel kun je betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.
– Je kunt veilige aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.
– Betalen met PayPal is bij Urbanlabel altijd volledig gratis.
– Op werkdagen voor 23.59 uur met PayPal besteld?  Afhankelijk van het artikel snel in huis!

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

BESTELLING PLAATSEN.
Bestellen bij Urbanlabel gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit 4 duidelijke stappen.

STAP 1: PRODUCT SELECTEREN
Plaats het product in je winkelmandje door op de groene bestelknop te drukken.

STAP 2: WINKELMANDJE
Niet meer weten waar je je winkelmandje gelaten hebt. Altijd vervelend. Dit mag je misschien in de supermarkt geregeld overkomen, maar niet bij Urbanlabel. Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd rechts bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat.
– Wil je meer dan 1 item bestellen? Vul het juiste aantal in en druk op de “Winkelwagen bijwerken” knop.
– Iets te enthousiast besteld? Verwijder het product uit je winkelmandje door op het rode X te drukken.
– Bij bestellingen onder de €50.- komt er €7.- bezorgkosten bij. Boven de €50.- zijn de bezorgkosten cadeau.
– Niets geen verrassingen achteraf. Dit is het totaalbedrag van je bestelling en altijd inclusief BTW.
– Vergissen is menselijk. Net als vergeten. Winkel nog even verder voordat je definitief afrekent.
– Is de keuzestress voorbij? Zet dan een punt achter je bestelling.

STAP 3: ADRESGEGEVENS
Waar mogen we de bestelling naartoe sturen? Vul hier je persoons- en adresgegevens in.
– Zonder alle benodigde adresgegevens wordt het wat lastig om het pakketje bij je af te leveren.
– Ben je overdag nauwelijks thuis. Laat je pakketje dan ergens anders bezorgen, bijvoorbeeld op je werk.
– Zijn alle velden correct ingevuld? Ga dan verder naar de volgende stap.

STAP 4: BETAALWIJZE
Tsja, betalen moet ook gebeuren. Selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.
– Toch maar het afleveradres wijzigen? Ga een stapje terug.
– Hoe wil je betalen? Selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.
– Heb je de correcte betaalwijze geselecteerd? Ga dan verder naar de volgende stap en druk op de  “Bestelling plaatsen” knop.

How annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Dat zul je net zien! Heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening.
Duidelijk verhaal? Nee? Bel of mail ons dan voor vriendelijk advies.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Het is uiteraard niet verplicht om een account aan te maken als je een bestelling wilt plaatsen, het kan ook prima zonder. Maar het advies luidt: maak een Urbanlabel-account aan. Dit kost je niets en levert je louter voordelen op.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.